1 Haziran 2014 Pazar

Melekler gerçekten var mı ???

    Merhabalar, bu benim ilk postum. O yüzden olacak heralde ne yazacağımı pek bilemedim ama yazacağım kararlıyım :) Ben size biraz meleklerden bahsetmek istiyorum .
    Internet üzerinden kitap siparişi verecektim bir kaç kitap seçtim her açtığım sayfada Beki İkala Erikli'nin 'Meleklerle Yaşamak' kitabı çıkıyor. Tabi sonunda merak edip açıklama kısmını okudum. İlk tepkim 'eeee yuh daha neler' oldu. Merakıma yenilip kitabı istedim. Kitap gelir gelmezse bir çırpıda okudum ve içerisinde yazanları denemeye başladım. 
    Şu kadarını söyliyyim artık daha çok 'eeee yuh daha neler' diyorum. Öyle farklı , öyle esrarengiz olaylar yaşadım yaşıyorum ki...
    Meleklerle yaşadıktan sonra gerçek anlamda hayatım değişti . Şöyle ki... Artık kendimi daha güçlü hissediyorum, yalnız olmadığımı biliyorum. (Kazakistan'da yaşayan biri için bu çok önemli :))Olmaz dediğim şeyler kolayca oluyor, birileri yardım ediyor , bümü hissediyorum, işaret istediğimde meleklerimden o işareti kolayca alıyorum kısaca artık çok daha pozitif bir insanım
    Umarım ilk postumu hakkıyla yazabilmişimdir. Görüşmek üzere :) Uzaklardabirkız 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder