2 Haziran 2014 Pazartesi

Merhaba Ben Ego!!!

Egosuz insan olur mu elbette olmaz . Ama fazla ego fazla bencillik karşıdakini bıktırıp usandırabilir.
Hep kendini düşünmek nasıl bir durum ya ben ben ben hep ben demek ...
 Ben korkarım böyle insanlardan on adım mesafeli olurum hep , böyle insanların kendileri için yapamayacağı şey yoktur kimseyi düşünmez , kimseyi dinlemez , bir tek kendisi ve istekleri vardır .
Offf ego , çoğu ilişkinin bitmesindeki tek nedendir. İlişki yaniiii , iki kişiliktir ama ego girdimi araya tek kişilik olur.Sadece onun istekleri, sadece onun düşünceleri ve sadece onun hissettikleri vardır.Sen bir araç oluverirsin onu seven mutlu olması için herşeyi yapmaya razı bir araç...
İşte o da bunu bilir bunun farkındadır. Seni kaybetmek istemez , kaybetsede pek umrunda olmazsın egosu unutturuverir seni. Ego böyle katılaştırır böyle köreltir duyguları. O sevdiğin adam/kadın gitmiş yerine kendinden başkasını düşünmeyen birisi çıkagelmiştir. Kabullenmek zordur, değişeceğine inanmak daha zor. Uzaklaştıkça uzaklaşır senden.Onun artık başlı başına içinde kendisinin ve egosunun olduğu yeni bir dünyası vardır. Güle güle sevdiğim adam/kadın , hoşgeldin yalnızlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder